reklama

Hlas proti Kordovi

Pozorne sledujem dianie okolo medialneho experta z Ceska, slovenskeho spickoveho investigativca a ostatnych osob a neda mi nereagovat ... vlastne iba nahlas uvazovat:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

1. Kde bol Korda, ked z STV musela odist Farkasovska? Zaujimala vtedy niekoho pravda? Zistoval Hrib priciny odchodu? Vyzyzval k "strajkovej" pohotovosti? Pytal sa niekto slovenskych fyzikov a biologov na ich nazor na tuto personalnu zmenu? Rybnicek mal pravo budovat svoj tim ale Hreha ho nema?

2. Ked bol z STV odsunuty redaktor Stano (rovnako ako v pripade p. Farkasovskej za Rybnickovej ery) za prezentovanie vlastnych nazorov na spravodajstvo, preco vtedy nezorganizoval Stefan Hrib ziadny truc podnik? Zeby v STV pracovali novinari lepsi a lepsejsi?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Preco Korda nikdy nespravil reportaz o reklamach STV v denniku .TYZDEN? To nie je problem, ze z verejnych financii (ked medzi ne mozeme zaradit koncesionarske poplatky :-)) hradi STV uplne zbytocnu reklamu v tyzdenniku, v ktorom zhodou okolnosti sefuje Stefan Hrib - vraj sa jednalo tyzdenne o cca 90.000,- Sk ... vie to niekto preverit a potvrdit? To by rocne robilo celkom zaujimavu sumu, nie?

4. Korda bol schopny strcit kameru da kabelky nejakej pochybnej osobe, ktora provokovala neznameho zubara-dochodcu na Orave - to nie je investigativa ale Prockovina. Na zamernu provakciu ma v sulade so zakonom pravo iba policia za presne definovanych podmienok. Kordovci zostrihali uplne nezmyselny a nezrozumitelny blabol a potom ho sli este predvadzat do parlamentu Plhakovej a Kalinakovi. Bolo mi zle, ked som to videl ... uz len za tento jeden preslap by som ich vyrazil vsetkych. Hrozim sa toho, ze ma niekto natoci niekde skrytou kamerou a potom bez mojho suhlasu a uplne ilegalnym sposobom pusti do eteru moju osobu v intimnych situaciach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5. Kordova relacia bola bulvarna, ucelova a primitivna. Redaktori uplne bezne porusovali zakony a manipulovali - nie v mene pravdy ale v mene SLEDOVANOSTI. Kaslem na taku verejnopravnost!

Z tohoto miesta by som rad uprimne vyjadril svoj obdiv a uctu blogom pp. Sudora a Chmelara, ktori sa tejto "hot" temy zmocnili IMHO brilantne - aj ked nehovorim, ze so vsetkym suhlasim.

Jozef Adam

Jozef Adam

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem na Slovensku, pôsobím v oblasti IT a projektového manažmentu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu