reklama

Richard Muller a jeho PR stratégia

Na pár mesiacov niekde zmiznete. Nikto netuší, kde ste ani čo robíte. V danom čase nahrávate platňu niekde v USA. Potom tu platňu (volá sa VV a vychádza presne dnes - 2 dni po Slávikovi) chcete predať na Slovensku - to je predsa ideálny trh pre svetových muzikantov, nie? Ako však naplánovať návrat na Slovensko z USA tak, aby ho zaregistrovalo, čo najviac ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1. Takže začneme s infarktom na letisku v Paríži - náš milovaný Rišo bol 5 minút mŕtvy. Podľa patológov je to dosť dlho na to, aby sa mu poškodil mozog, podľa Nového času je to dosť dlho na to aby sa Rišo dostal na titulnú stranu. Celé Slovensko spozornelo, lebo to predsa len nie je bežná správa. A Rišo bol razom "in". Všetci si zrazu uvedomili, že Rišo bol predsa v NY nahávať novú platňu a v Paríži iba prestupoval na ceste domov na rodnú hrud. PR kampaň k novej platni VV začína.

2. Následne si na letisku v Bratislave Riša vyčíhal znova Nový čas, ako sa olizuje s nejakou novou neznámou kočkou. Kto je neznáma žena, nikto nezistil a možno to ani nebolo podstatné - v článkoch sa začalo opakovane pripomínať, že Rišo pripravuje vydanie platne VV v najbližších dňoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Potom prišlo zázračné udobrenie s I. Táslerom. Po mnohých rokoch si napísali SMS a Rišo dokonca navrhol spoločné vystúpenie na Slávikovi 2006. Čo bolo príčinou náhlej zmeny vzťahov, nevie asi nikto, čo bolo výsledkom, vieme všetci - Rišo s Ivanom sa dostávajú do hlavných správa komerčných aj serióznych médií. Či bolo "udobrenie" vopred dohodnuté aj s bývalým frontmenom IMT je už len hypotetická otázka ...

4. Potom prišiel krst platne mladej speváčky Tiny, kde Rišo blahosklonne vyhlásil, že ona spievať vie a on nie - zasa sa dostáva do médií a zasa sú z toho články.

5. Potom príde avízo super dôležitého vyhlásenia pre slovenskú verejnosť počas Slávika 2006. Všetci netrpezlivo čakajú, čo významné sa počas slávnostného vyhodnotenia speváckej súťaže udeje. Neudeje sa nič. Či už to bolo tlatkom vedenia Markízy alebo Rišo sa rozhodol sám - na pódiu sa neuskutoční žiadne zázračné vyhlásenie ale vypočujeme si novú pesničku z novej platne VV ... ktorá bude čoskoro vydaná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

6. Následne sa do tlače dostáva oficálne "šokujúce" vyhlásenie o Rišovom ukončení kariéry. Správa obsahuje na svojom konci aj informáciu o novej platni VV na slovenských pultoch ... Ukončenie Rišovej kariéry je holý nezmysel. To akože už nebude vydávať jednu platňu za 2-3 roky a už nebude robiť jeden koncert ročne v Bratislave? A čo keď o pár mesiacov dostane chuť Rišo znova nahrať platňu alebo niekde vystúpiť na koncerte? To nám znova oznámi, že znovuoživuje svoju umeleckú kariéru. To vyhlásenie je tak trápna a banálne, až mi je hanba! Ale funguje to - ľudia sa určite pohrnú kúpiť si Rišovu platňu - veď je posledná, nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z hľadiska marketingu a PR treba uznať, že Richard Muller sa dostal v priebehu posledných 10 dní na titulné strany časopisov a do elektronických médií vskutku úctyhodne, ak zoberieme do úvahy, že niekoľko mesiacov o ňom nebolo ani chýru ani slychu. Len ma prekvapuje, čo všetko je schopný slovenký "umelec" urobiť pre zvýšenie svojej predajnosti.

Jozef Adam

Jozef Adam

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem na Slovensku, pôsobím v oblasti IT a projektového manažmentu. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu